2014. május 17., szombat

Piacolás a fogyás érdekében

A mai napot piacolással kezdtem (Alíz) és a képen látható finomságokat sikerült vennem. Ezekből jövő héten mind valami finomság lesz, olyan ami a fogyást szolgálja. Hogy mik lesznek, azt majd rendre beblogolom, de előbb lássuk, mi is van itt és mik a tervek. Először is a kedves nyárádmenti kofához mentem, tőle veszem évek óta a murkot, petrezselymet, hagymát - ezúttal zöldet vettem - karalábét, karfiolt és tököt. Most a paradicsomot is tőle vásároltam, mert nagyon dícsérte a fóliás paradicsomját és eddig még soha nem csalódtam benne. Kicsit odébb menve, örömmel konstatáltam, hogy a kedves teleormáni zöldségesek is visszatértek ezúttal illatos kerti eperrel, de volt fóliás paprikájuk is, így hát a több mint egy kiló eper mellé vettem néhány paprikát is. A tárkonyt télire vettem a sáromberki nénitől - tőle legalább 30 éve vásárolok, csak néha ravasz és ezért nem szeretek gyakran járni hozzá. Kifele jövet a piacról ott volt Árpi bácsi, a Gombakirály és naná, hogy vettem tőle egy zacskó szegfűgombát. Most egyelőre mindent szépen elpakolok a hűtőbe, a zöldpaszulyból leves lesz a mai húsnapra és a holnapi zöldségnapra, a karfiol egy részéből pedig vacsorára lesz majonézes karfiol. A többi finomság pedig egyelőre várja a sorát, de rendre mindenből lesz valami finomság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése